Polecamy

Na rynku pojawiła się książka „Rewolucja z Marketing...

Przedsiębiorco, postaw na video marketing – darmowe warsztaty w...

Marketing

Praca licencjacka - jak dobrze ją zaprezentować? Oprawa i formatowanie

Praca licencjacka jest pracą dyplomową, która wykonywana jest po ukończeniu studiów I...

Papier do drukarki - mniej znane rodzaje

Mało kto nie posiada obecnie drukarki w swoim domu czy firmie - wciąż jeszcze można...

Influncer marketing trampoliną dla biznesu

Influencer marketing jest obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu –...

Przedsiębiorco, postaw na video marketing – darmowe warsztaty w Idea Hub Poznań

Według BufferApp, video w 2018 roku jest i nadal będzie najpopularniejszym typem treści w...

Mity employer branding – jak nie ulec złudzeniu?

Atmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów...

Marketing internetowy - na własną rękę czy agencja marketingowa?

Internet od wielu lat jest miejscem, w którym spotykają się wzajemne potrzeby konsumentów...

Trendy w reklamie Digital OOH w 2018 roku

Rok 2017 był dla branży DOOH bardzo owocny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi najnowszych...

Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

Czym dokładnie jest marketing zintegrowany? Pod tym pojęciem kryje się przekaz reklamowy...

Na rynku pojawiła się książka „Rewolucja z Marketing Automation”. To kompendium wiedzy o...

Książka „Rewolucja z Marketing Automation” to przewodnik po innowacyjnej...

Prognozuj i zarabiaj, czyli marketing predykcyjny

Już podczas zakupów Amazon przewiduje, czy klient kupi wybraną książkę. To magia, a może...

Marketing 3.0 jako strategia biznesowa skazana na sukces

Marketing przeszedł długą drogę. Od marketingu szeptanego (w pozytywnym, przedinternetowym...